• All
  • adatbiztonság
  • AppSheet
  • billentyűparancs
  • Drive
  • Gmail
  • Google Meet
  • Google Sheet
  • multitasking
  • workspace admin
Alkalmazás építés vs. táblázatok

Táblázatok helyett nyilvántartó alkalmazás építés

Az üzleti információk nyilvántartásának legegyszerűbb eszközei a táblázatok. A nyilvántartandó adatok mennyiségének növekedésével azonban egyre körülményesebb táblázatokban adminisztrálni. A nyilvántartó ...
Elolvasom
Hibrid munka coworking irodában

Hibrid munka coworking irodában

A coworking irodák népszerűsége az egyszemélyes és mini vállalkozások mellett a nagyobb cégek körében is egyre növekszik. A cégközponttól távol ...
Elolvasom
Google Meet tárgyalótermi használata

Google Meet tárgyalótermi használata

A Google Meet tárgyalótermi használata során hagyományos megbeszéléshez telekonferencián is bekapcsolhatók távoli résztvevők (hybrid meeting). A telekonferenciával kiterjesztett megbeszélés akkor ...
Elolvasom
Drive Megosztott Meghajtó ismertető

Google Drive Megosztott Meghajtó

A Google Drive Megosztott Meghajtó a felhasználók egy-egy csoportja által közösen kezelt dokumentumok kezelésére kialakított tároló. Ellentétben a Google Drive ...
Elolvasom
Drive file-ok rendszerezése

Drive file-ok rendszerezése, átnevezése, áthelyezése

A munkatársak által feltöltött, elnevezett file-ok rendszerezését lehetővé tevő segédprogrammal egységes file elnevezéseket tartalmazó professzionális dokumentum szerver alakítható ki. A FileDrop bővítmény használatával egyszerűsíthető ez ...
Elolvasom
Személre szabott, tömeges email kiküldés

Tömeges email küldés személyre szabottan

A tömeges email küldés funkcióval naponta akár 1500, személyre szabott email küldhető minden egyes felhasználói fiókból. Ehhez mindössze egy címlistára ...
Elolvasom

A szervezeten kívüli Drive megosztás veszélyei és felügyelete

A Google Drive mappák és fájlok szervezeten kívüli megosztása kockázatot jelenthet, ugyanakkor a hatékony munkához ma már elengedhetetlen a partnerekkel ...
Elolvasom

Mekkora monitor kell a hatékony munkához?

Az üzleti folyamatok digitalizációjának következtében az irodai munkakörnyezet állandó átalakulásban van. Az íróasztal és a monitor(ok) felületének az aránya egyre ...
Elolvasom

Belépés a fiókodba

Az összes tartalom megtekintéséhez lépj be a fiókodba.

Új fiók létrehozása

Add meg az email címed, a kért adatokat és hozzáférést biztosítunk a tartalmakhoz

A személyes adatokat a weboldalon történő vásárlási élmény fenntartásához, a fiókhoz való hozzáférés kezeléséhez és más célokra használjuk, melyeket az Adatkezelési tájékoztató tartalmaz.

Please accept the Terms and Conditions to proceed.