- All
- adatbiztonság
- AppSheet
- billentyűparancs
- Drive
- Gmail
- Google Meet
- Google Sheet
- multitasking
- workspace admin
Táblázatok helyett nyilvántartó alkalmazás építés
Az üzleti információk nyilvántartásának legegyszerűbb eszközei a táblázatok. A nyilvántartandó adatok mennyiségének növekedésével azonban egyre körülményesebb táblázatokban adminisztrálni. A nyilvántartó alkalmazás építés ma már kódolási szakértelemmel nem rendelkezők számára is ...
Elolvasom
Hibrid munka coworking irodában
A coworking irodák népszerűsége az egyszemélyes és mini vállalkozások mellett a nagyobb cégek körében is egyre növekszik. A cégközponttól távol eső országban, régióban, városban dolgozó munkatársak részére fenntartott önálló iroda ...
Elolvasom
Google Meet tárgyalótermi használata
A Google Meet tárgyalótermi használata során hagyományos megbeszéléshez telekonferencián is bekapcsolhatók távoli résztvevők (hybrid meeting). A telekonferenciával kiterjesztett megbeszélés akkor működőképes, ha minden meghívott jól hallja és látja a többi ...
Elolvasom
Google Drive Megosztott Meghajtó
A Google Drive Megosztott Meghajtó a felhasználók egy-egy csoportja által közösen kezelt dokumentumok kezelésére kialakított tároló. Ellentétben a Google Drive Saját Meghajtón elhelyezett állományokkal, a Megosztott Meghajtó tartalma nem a ...
Elolvasom
Drive file-ok rendszerezése, átnevezése, áthelyezése
A munkatársak által feltöltött, elnevezett file-ok rendszerezését lehetővé tevő segédprogrammal egységes file elnevezéseket tartalmazó professzionális dokumentum szerver alakítható ki. A FileDrop bővítmény használatával egyszerűsíthető ez a folyamat. Ez a Google ...
Elolvasom
Tömeges email küldés személyre szabottan
A tömeges email küldés funkcióval naponta akár 1500, személyre szabott email küldhető minden egyes felhasználói fiókból. Ehhez mindössze egy címlistára és egy piszkozat levélre van szükség. Jó tudni, hogy műszaki ...
Elolvasom
A szervezeten kívüli Drive megosztás veszélyei és felügyelete
A Google Drive mappák és fájlok szervezeten kívüli megosztása kockázatot jelenthet, ugyanakkor a hatékony munkához ma már elengedhetetlen a partnerekkel közös mappák és file-ok használata. Meg lehet-e felelni egyszerre mindkét ...
Elolvasom
Mekkora monitor kell a hatékony munkához?
Az üzleti folyamatok digitalizációjának következtében az irodai munkakörnyezet állandó átalakulásban van. Az íróasztal és a monitor(ok) felületének az aránya egyre inkább a monitorok irányába tolódik. Miért van szükség nagyobb monitor ...
Elolvasom
Belépés a fiókodba
Az összes tartalom megtekintéséhez lépj be a fiókodba.
Új fiók létrehozása
Add meg az email címed, a kért adatokat és hozzáférést biztosítunk a tartalmakhoz