Google WORKSPACE HASZNOSÍTÁSA
A Google Workspace kevésbé ismert elemeinek és funkcióinak használatával kiválthatók a külön előfizetett IT szolgáltatások, mint pl: crm, projektmenedzsment, email marketing, honlap, raktárkezelés, munkabér kalkuláció, vezetői riport, hibajegy kezelő, stb. Ezen szolgáltatások kiváltásával jelentős üzemeltetési költség takarítható meg.
Az emberi munkaerő költsége évről évre nő. Egyre egyszerűbb és olcsóbb „munkába állítani” az emberi munkát részben kiváltó automatizmusokat. A munkafolyamatok digitalizálásával és (legalább részleges) automatizálásával tartható meg és növelhető a versenyképesség.
Tartalomjegyzék
Gmail
Csoport email címek használata
Email alias használata
alias-onként egyedi aláírások beállítása
szűrők és szűrőkhöz kapcsolódó automatizmusok beállítása
Drive
Saját meghajtó
Velem megosztva
Megosztott meghajtó
Calendar
Saját naptárak
Erőforrásnaptárak