Google WORKSPACE HASZNOSÍTÁSA

A Google Workspace kevésbé ismert elemeinek és funkcióinak használatával kiválthatók a külön előfizetett IT szolgáltatások, mint pl: crm, projektmenedzsment, email marketing, honlap, raktárkezelés, munkabér kalkuláció, vezetői riport, hibajegy kezelő, stb. Ezen szolgáltatások kiváltásával jelentős üzemeltetési költség takarítható meg.

Az emberi munkaerő költsége évről évre nő. Egyre egyszerűbb és olcsóbb „munkába állítani” az emberi munkát részben kiváltó automatizmusokat. A munkafolyamatok digitalizálásával és (legalább részleges) automatizálásával tartható meg és növelhető a versenyképesség.

 

Tartalomjegyzék

Gmail

Csoport email címek használata

Email alias használata

alias-onként egyedi aláírások beállítása

szűrők és szűrőkhöz kapcsolódó automatizmusok beállítása

Drive

Saját meghajtó

Velem megosztva

Megosztott meghajtó

Calendar

Saját naptárak

Erőforrásnaptárak

Meet