irodán kívüli munkák nyilvántartása
Az irodai munkakörökhöz kapcsolódó tevékenységek digitalizációja ma már a vállalkozások többségénél megkezdődött. Az irodán kívüli tevékenységek és a nem irodai munkakörök vonatkozásában ugyanakkor még jelentős hatékonyságnövelési potenciál van szinten minden cégben.
Az AppSheet alkalmazás építő lehetővé teszi a nem irodai tevékenységek és munkakörök bevonását a vállalkozás digitális munkakörnyezetébe. Ezzel jelentősen megnő a teljes cégműködés hatékonysága, mert átláthatóvá, követhetővé, mérhetővé válik számos olyan munkafolyamat, amiről korábban nem érkezett információ.
Az AppSheet egy eredendően mobil környezetre tervezett (mobil first) megoldás, amely a Google Cloud technológiai háttérnek köszönhetően tökéletes, stabil működést biztosít mobiltelefonon is, ami nem mondható el számos, a magyar piacon elterjedt CRM és vállalatirányítási rendszerről. Másként fogalmazva, ez a rendszer nem csak „ímmel-ámmal” jelenít meg mobiltelefonon, amúgy számítógépre kifejlesztett nyilvántartást, hanem alapvetően és mélyen integráltan működő használható alkalmazás.
Mi az előnye az irodán kívüli munkatársak cég digitális munkakörnyezetébe történő bevonásának?
Valós idejű adatok
A helyszínen dolgozó munkatársak azonnal rögzíthetik az adatokat, amelyeket az iroda valós időben láthat és feldolgozhat.
Nagyobb ügyfélelégedettség
A gyorsabb és pontosabb szolgáltatás, valamint a jobb kommunikáció révén javul az ügyfelek elégedettsége.
Nyomon követhetőség
A projektek, feladatok előrehaladása, munkatársak feladatvégzése.
Adminisztráció egyszerűsödése
A helyszíni digitális nyilvántartás jelentősen csökkenti az irodai adminisztrációs terheket, ezzel egyszerűsödik és gyorsul a cégműködés.
Milyen funkciókat lehet kialakítani a mobiltelefonos appsheet alkalmazásban?
Munkák, feladatok, részfeladatok listája
Áttekinthető formában megjeleníti a munkához kapcsolódó információ. A munkakörnek megfelelő jogosultság szerint teszi hozzáférhetővé az egyes munkatársak számára.
Naptár
A kiszállások/fuvarok vagy egyéb időponthoz kapcsolódó események naptárszerű megjelenítése. A Google naptárral szinkronizálható, de az AppSheet naptár bejegyzésből közvetlenül megnyitható a munka karton.
Helyszín cím
Az AppSheet munkalapról, naptáreseményből vagy feladatlistában szereplő feladatban megjeleníthető a cél cím, ahonnan a telefon útvonal tervezőjébe (Waze, Google maps) átlépve átmásolódik a cím.
Helyszíni kapcsolattartó
Az AppSheet munkalapról naptáreseményből vagy feladatlistában szereplő feladathoz kapcsolódóan megjeleníthető a kapcsolattartó, ahonnan egy kattintással kezdeményezhető telefonhívás.
Tennivalók lista
A tennivalók lista kialakítástól függően tartalmazhat rövid és részletes leírást, de akár pipálható, önellenőrző felület is létrehozható ebben.
Elektronikus helyszínrajz
A helyszínrajz nagy segítséget nyújt az egyes részfeladatok azonosításában. A rendszer lehetővé teszi digitális “jelölőtű” használatát például megjegyzések hozzáadásához.
Kiszállítandó termékek, szerszámok listája
Egyszerűen előhívható lista, ami tartalmazza a tételek elnevezését, fontos paramétereit és szükség szerint a vonalkódos, vagy QR kódos azonosítóit.
Kapcsolódó műszaki dokumentumok
Egyszerűen előhívható lista, ami tartalmazza a tételek elnevezését, fontos paramétereit és szükség szerint a vonalkódos, vagy QR kódos azonosítóit.
Szolgáltatási előzmények
Több ütemben történő teljesítés vagy hibaelhárítás miatti ismételt kiszállás esetén hasznos információval szolgálhat az előzmények áttekintése.
Fotó és videó dokumentálás
A munkalaphoz csatolható fotó és videó segítségével tényszerűen dokumentálható a problémás, vitás állapot.
Teljesítési igazolás
A teljesítést igazoló digitális aláírás rögzítése után a generált dokumentumot az aláíró és a megbízó is email-ben azonnal megkapja.
Tudásbázis
Könnyen előhívható tudásbázis (pl. gépkönyv, vagy technológiai leírás) feltöltött dokumentumok és webes hivatkozások gyűjteménye.
Belső chat
Munkaszámhoz, megrendeléshez kapcsolódó belső chat kommunikáció munkatársakkal, irodával.