AJÁNLAT- ÉS SZERZŐDÉSKÉSZÍTŐ ALKALMAZÁS

Az AppSheet kiváló eszköz a különböző kereskedelmi dokumentumok precíz, gyors, szakszerű elkészítésére, elküldésére és archiválására.

Alkalmazható minden olyan dokumentumra, melynek előre meghatározott sablonja vagy sablon változatai alakíthatók ki.

 

AJÁNLAT, SZERZŐDÉS, TELJESÍTÉSI IGAZOLÁS STB.

DOKUMENTUM ELŐÁLLÍTÁSA

A dokumentum készítéséhez szükséges: 
1.) Az egyedi adatokat (partner neve, elérhetősége, ügylet tárgyának szöveges leírása, dátumok, tételek, stb stb.) tartalmazó lista
2.) Az adott ügyletnek megfelelő, tartalmi és formai elemeket tartalmazó szakszerűen kialakított dokumentum sablonok

A dokumentum elkészítése a dokumentum típusának  megfelelő nézetben kialakított akciógomb megnyomásával történik. A dokumentum elnevezésére érdemes a gyors beazonosítást lehetővé tevő szabályt kialakítani.

DOKUMENTUM ELKÜLDÉSE

A dokumentum elküldése a megfelelő nézetben kialakított akciógomb megnyomásával történik.

A kiküldést célszerű időbélyeggel jelölni. Az „ismételt kiküldés” akciógomb és funkció kialakítása is hasznos lehet.

BEÉRKEZŐ DOKUMENTUM ARCHIVÁLÁSA

A kiküldött bizonylatok partner által aláírt és visszaküldött változatának a tárolására is érdemes figyelmet fordítani.

Az AppSheet alkalmazásban egyszerűen kialakítható egy univerzális „dokumentum feltöltő űrlap”, melyen  (ha a munkák, projektek stb. megfelelelő azonosítási szabály lett kialakítva) egyszerűen a megfelelő helyre kerülhet minden bizonylat.  

JELLEMZŐK

Üzenetküldés

Név(Kötelező)
Email(Kötelező)