AJÁNLAT- ÉS SZERZŐDÉSKÉSZÍTŐ ALKALMAZÁS
Az AppSheet kiváló eszköz a különböző kereskedelmi dokumentumok precíz, gyors, szakszerű elkészítésére, elküldésére és archiválására.
Alkalmazható minden olyan dokumentumra, melynek előre meghatározott sablonja vagy sablon változatai alakíthatók ki.
AJÁNLAT, SZERZŐDÉS, TELJESÍTÉSI IGAZOLÁS STB.
DOKUMENTUM ELŐÁLLÍTÁSA
A dokumentum készítéséhez szükséges:
1.) Az egyedi adatokat (partner neve, elérhetősége, ügylet tárgyának szöveges leírása, dátumok, tételek, stb stb.) tartalmazó lista
2.) Az adott ügyletnek megfelelő, tartalmi és formai elemeket tartalmazó szakszerűen kialakított dokumentum sablonok
A dokumentum elkészítése a dokumentum típusának megfelelő nézetben kialakított akciógomb megnyomásával történik. A dokumentum elnevezésére érdemes a gyors beazonosítást lehetővé tevő szabályt kialakítani.
DOKUMENTUM ELKÜLDÉSE
A dokumentum elküldése a megfelelő nézetben kialakított akciógomb megnyomásával történik.
A kiküldést célszerű időbélyeggel jelölni. Az „ismételt kiküldés” akciógomb és funkció kialakítása is hasznos lehet.
BEÉRKEZŐ DOKUMENTUM ARCHIVÁLÁSA
A kiküldött bizonylatok partner által aláírt és visszaküldött változatának a tárolására is érdemes figyelmet fordítani.
Az AppSheet alkalmazásban egyszerűen kialakítható egy univerzális „dokumentum feltöltő űrlap”, melyen (ha a munkák, projektek stb. megfelelelő azonosítási szabály lett kialakítva) egyszerűen a megfelelő helyre kerülhet minden bizonylat.
JELLEMZŐK
- ajánlatkérések/érdeklődések listája
- ajánlatok listája
- ajánlati tételek listája
- termékek/szolgáltatások listája
- cég és kapcsolattartói listák
- bizonylat (dokumentum) előállítása
- bizonylat (dokumentum) elküldése jóváhagyásra
- bizonylat (dokumentum) elküldése érdeklődőnek
- bizonylat (dokumentum) újraküldése érdeklődőnek
- az összes funkcióknak megfelelően
- CSV
- HTML
- JSON
- XLSX
- XML
- ISC_CALENDAR